I arbejdet med vores skadede medlemmer, møder vi ofte en del spørgsmål vedrørende det videre forløb og sundhedssystemets rolle, og det er langt fra alle spørgsmål vi kan besvare.

Derfor har vi inviteret professor og overlæge Ole Steen Mortensen Socialmediciner fra Region Sjælland, til at holde foredrag om emnet.

Foredraget afholdes på Slagelse bibliotek, Stenstuegade 3, 4200 Slagelse d. 12-9-18 kl. 19-21.

Temaet for foredraget er:

”Arbejdsskadet. Hvilke tiltag bør der gøres for at hjælpe den skadede tilbage til arbejdet igen? Hvad kan virksomheden gøre? Hvad betyder de seneste reformer på sygedagpenge og pensionsområdet, erfaringer fra de seneste fem års deltagelse i de kommunale rehabiliteringsteam”. Kom og hør og stil spørgsmål til Ole Mortensen, som har stor viden om sundhedskoordinatorens funktion/arbejde i rehabiliteringsteam, samt hvad klinisk funktion er for en størrelse.

Foredraget er åbent for alle, men tilmelding er nødvendig, da der kun er 120 pladser.

Tilmelding til formanden fra Flex Team Slagelse, mail: neh.madsen@hotmail.com eller formanden for Arbejdsskadeforeningen AVS, mail: avs.formand@gmail.com